. .

   
     
 

. <%-- Start editing here--%> by AleX
 
on 04-22-2005
I DIE

Everyone! Look! Look! PHIL made me a guestie! OMIGOD! WHEEEEE!!! :D

Perfect timing too. I am getting really beaten up by finals. All I do is schoolwork, and it never stops. More I do, more seems to appear. I have everything due this Monday too... Everything being a big illustration project, history paper, art history research paper, 45 journal entries reffering to reading from art history, and I am sure I am forgetting something.. Oh yeah, graphic design project. *AleX shoots herself and dies*

Thank you Phil, for the guestie. There seriously wouldn't be a comic today if not for Phil.
<%-- stop editing --%>
<%-- Start editing here--%> by Scott
 
on 04-22-2005
Already you are wrong!

Alex is NOT blonde, dammit! She has LIGHT BROWN hair. >< *ROAR*

-Scott
<%-- stop editing --%>
<%-- Start editing here--%> by Amy
 
on 04-22-2005
She's a dark-blonde. Sorry.

Hahaha. Nice job, Phil.
<%-- stop editing --%>
<%-- Start editing here--%> by Amy
 
on 04-22-2005
Blip Bloop.

Hee hee. I see cleavage.
<%-- stop editing --%>
<%-- Start editing here--%> by AleX
 
on 04-22-2005
SUPPLEMENTAL RANT

Yes, Amy, cleveage. Something you wouldn't see in real life, as I have none of that. Phil usually draws me with big cleaveaged boobies, haha

Hey, it's like a week later now, but I feel I should add a little to my rants for this comic. I was busy with school crap for the last two weeks and that was all that was on my mind.

Anyway, just wanted to say a little more about this guestie. This comic, although not true, is kinda based a true story. One day Phil decided to add a banner to his main page and freaking complitely messed up the coding. I was at school or work at the time. I get home, check emails and there is like 3 emails and 3 PMs from Phil, plus his away message on AIM all "oh no! I messed up the site! I freak out! AAAAAAH! Help meeeee, Poop!" I remember being sorta mad at the time for him messing the site, but I found it very amusing how he was all freaking out. I fixed the thing pretty fast, as I had a backup of the main page older coding *pets self on the back* Nevertheless, Phil is not allowed to mess with the pages anymore.

Furthermore, if Phil ever did what he did in this guestie, I would turn into a mad murderous monster. Tis true, tis true.


-AleX-
<%-- stop editing --%>

 

 

 

 

F.A.R.T.S. are part of the Biscuit Press.

Factual Authentic Real True Stories (F.A.R.T.S.) and all materials within are Copyright 2003-2006 AleX Kujawa
Except for the characters (who are real people) which are used with their permission.

F.A.R.T.S. are hosted on BlueHost.

Designed by Alex K.
  .